14 feb. 2012

Min alla hjärtans dag

Ja som ni säkert redan vet så är det ''Alla hjärtans dag'' idag asså hur kan det ens räknas som en högtid?
Liksom vad äre som e så speciellt??
Och ja jag är forever alone på alla hjärtans dag..men jag deppar inte för det!

Idag hade jag sovmorgon till 09:30 vilket var otroligt skönt, jag gick upp runt 08:00 något sådant och tog 58 bussen till centrum sen fick jag gå en liten bit till skridsko hallen. Och jag älskar verkligen att åka skridskor. Är faktiskt ganska bra inte jätte men jag är inte liksom dålig heller. Det var alla sjuor som åkte idag så vi delades in i 2 grupper, 7d och b  sen 7c och a. Fast dom som hade egna skridskor fick åka hela tiden. Men i alla fall så ramlade jag inte.. till en början, men sen i slutet fick jag Pamela och Madde för oss att vi skulle spela hockey. Hur tänkte vi, eller Madde är ju duktig fast hon har ju gått på hockey förut så.. Men jag liksom jag kan ju åka men jag kan inte hålla i den där klubban! Behöver händerna fria för att kunna hålla balansen =/ Och så skulle vi spela tjejerna mot killarna men eftersom vi bara var 3 stycken så spelade Kim med oss också, han var nog den ända som verkligen kunde spela.
Först så ramlade jag in i mitt lags mål (lol) sen en gång efter att jag hade värsta läget att göra mål (missade såklart) så ramlade jag.. igen.
Men jag överlevde ändå.
Efter det när vi var i skolan så fick vi typ stress äta för att hinna till engelskan, sen hade vi matte som var inställd och efter det bild (yey) lämnade in min tårt läxa och bild läraren tyckte den var fin. Hon sa att hon skulle hänga upp den.

Och nu e jag hemma, har gjort rent till älsklingen (Ebba) och nu så ska jag plugga till No prover imorgon, HJÄLP!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar