13 feb. 2012

Sorry

Ja jag har inte direkt varit aktiv och skrivit dom senaste typ 2 veckorna. Men förra veckan så var jag hemma från skolan och ja mådde piss så orkade inte skriva, och veckan innan det så..ja jag kände inte för det.

Dom här senaste veckorna har det inte hänt något intressant var sjuk eller ja mådde illa, huvudvärk och yrsel, vet inte om det räknas som sjuk. Men i alla fall det är nog det ända ''annorlunda'' som hänt.

Idag var det första skoldagen på ett tag vilket var skönt, har saknat vännerna och det blir ganska tråkigt att ligga i soffan och glo på dåliga program hela dagarna -.- 
Ja på lunch rasten så landade One Direction på Arlanda 11:10 idag och min kompis Anna fick ett samtal av sin syster som hade stuckit från skolan typ för att vänta på dom. Och hon såg dom! En av mina största drömmar att träffa dom. Och Anna älskar dom också typ och ja hon fick värsta damp rycket och lade sig ner på golvet o skrek, ahaha! Ja det var kul...

Och eftersom jag var hemma förra veckan så visste inte jag att vi skulle ha No prov idag..fast som tur var så hade ingen pluggat så vi sköt upp det till på onsdag. Visserligen så behöver jag mer tid för att verkligen kunna allt men bättre än inget antar jag.
Och så hade jag totalt glömt bort vår bild läxa till imorgon (tänker inte på sånt när jag är hemma halvt död) och uppgiften är att man ska baka en tårta som har med sin födelse månad att göra. Så mamma köpte hem grejorna så bakade vi efter skolan. Den blev fett fiiin! Den är rund med grädde och hallon på och ett sånt där Kanada löv i mitten, som är format med kiwi. Och så stor det Oktober över själva lövet. Vet inte om ni fattar men får väll lägga upp en bild.
Och imorgon så har vi idrott som första lektion och vi ska åka skridskor (älska) det som är extra bra är att vi får sovmorgon just för att vi har skridsko åkning, varför vet jag ej men klagar då inte. Så jag börjar 09:30 (underbart!)

Och just nu så lyssnar jag på musik och har allmänt tråkigt men ska nog sova snart så Godnatt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar