22 feb. 2012

Tillbaka i skolan!

Ja idag var första då dagen i skolan på ett dag. Det var skönt att få frisk luft igen och att få röra på sig, man tröttnar på att ligga i soffan 24/7..
Första lektionen var svenska och då tittade vi på film (Narnia) älskar den filmen. Och så får jag reda på att vi har en ny kille i klassen, Ivan. (e nu 6 killar) och ja han verkar..konstig. Han pratade inte så mycket men när han gjorde det så ja -.-' + så var han ganska creepy också men ja ja.
Sen så fortsatte dagen, och jag var tvungen att komma tillbaka när vi hade omprov och franska läxa. Men jag var en av dom 3 (!) som hade klarat provet men gjorde omprov ändå liksom man kan ju alltid förbättra, fast jag har ju inte pluggat..
På franskan hade vi bingo och då hade det varit bra att jag visste att man skulle kunna räkna 1-80, jag kan typ till 30 =P


Nu gör jag inte så mycket har nyss ätit mat, köttbullar och makaroner.
Men antar att jag ska spela wow.

Jo juste har en ny mobil iPhone 3gs, jag vet att det inte är den senaste men vadå jag fick den helt gratis och har alltid velat ha en iPhone så jag e happy! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar